![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]()
www.intertele.pl //
rozwiązania internetowe /
e-marketing /
konsulting
Dobieramy odpowiednie narzędzia reklamy internetowej, projektujemy internetowe kampanie reklamowe i zarządzamy ich przebiegiem. Reklama bannerowaW ramy kampanii bannerowej wchodzi:
Skuteczność reklamy bannerowej zależy przede wszystkim od możliwości dotarcia do grupy docelowej oraz od atrakcyjności kreacji reklamowej. W niektórych sytuacjach może być to bardzo skuteczna forma reklamy. Reklama mailingowaReklama polegająca na wysyłaniu ofert reklamowych przy pomocy poczty elektronicznej. W ramach wykonania usługi wchodzi:
Umiejętnie przeprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre rezultaty, należy jednak być bardzo ostrożnym - przeprowadzona nieprofesjonalnie może przynieść rezultat odwrotny do zamierzonego i zrazić klientów do firmy. Reklama fax-mailingowaReklama polegajaca na wysyłaniu ofert reklamowych przy pomocy faksu.
Faks jest doskonałym narzędziem do przesyłania wiadomości, gdyż 99% firm posiada urzadzenie faksowe. Mailing umozliwia bezpośredni kontakt z odbiorcą, a personalizacja (imienne adresowanie) zwiększa skuteczność reklamy. Marketing wirusowyMarketing wirusowy jest narzędziem reklamy specyficznym tylko dla internetu. Jest rezultatem połączenia ludzkiej skłonności do dzielenia się ciekawymi i przydatnymi informacjami z innymi osobami, z łatwością przesyłania informacji stworzoną przez Internet. Najprostszym przykładem zastosowania marketingu wirusowego jest opcja 'wyślij link' spotykana na wielu serwisach. Narzędzie bardzo skutecznie w połączeniu z innymi metodami (mailing, reklama bannerowa, programy lojalnościowe). Odpowiednio zastosowane może przynieść doskonałe rezultaty. |
![]() |
© Intertele S.A. 2002 ||
strona główna |
oferta |
pomoc techniczna |
poczta |
administracja |
kontakt ||
Netstrada
|